Wednesday, January 12, 2022

Mayor Drawing Competition 2022

مقابلے کے مضامین

گروپ نمبر1 اول تا دوم

 01. میں اور میرے والد

 02. میرا سپر ہیرو۔

  [میرا سپر ہیرو۔  ]

 03. میں سیلفی لیتا ہوں۔

  [میں سیلفی لے رہا ہوں۔  ]

گروپ نمبر ۲ سوم تا چہارم

 01. میں دیوالی پر ایک قلعہ بناتا ہوں۔

     [میری طرف سے دیوالی کے دوران قلعہ بنانا۔  ]

 02. میری آن لائن کلاس۔

     [میری آن لائن کلاس۔  ]

 03. میرا نیشنل پارک کا سفر۔

     میرا نیشنل پارک کا دورہ۔  ]

 گروپ نمبر ۳ پنجم تا ہشتم

 01. کورونا کے دور میں سفر کریں۔

 [کورونا / وبائی مرض کے دوران سفر کرنا۔  ]

 02. میرے خواب میں کوسٹل روڈ۔

 میرے خواب میں کوسٹل روڈ۔  ]

 03. ممبئی میں کوویڈ کا تہوار۔

 [کووڈ کی مدت کے دوران ممبئی میں تہوار۔  ]


 گروپ نمبر ۴ نہم تا دہم

 01. ممبئی کا فخر - رانی باغ۔

 ممبئی کا فخر - "رانی باغ"۔  ]

 02. ہندوستان کی جدوجہد آزادی میں تاریخی واقعات۔

 ہندوستانی جدوجہد آزادی کا تاریخی لمحہ۔  ]

 03. امرت مہوتسوی انڈیا۔

 آزادی کا امرت مہوتسو

 ہندوستان کی آزادی کی پلاٹینم جوبلی کا جشن۔


لاگ ان اور اپ لوڈ ڈرائنگ


٭ جن کی تصویر ابھی تک اپ لوڈ نہیں ہوئی ان کے لیے دوبارہ لاگ ان کریں اور ابھی تصویر اپ لوڈ کریں۔


تصویر اپ لوڈ ہونے کے بعد سرٹیفکیٹ ڈاؤن لوڈ کریں۔


٭ تصاویر اپ لوڈ کرنے کے لیے فائل کا سائز بڑھا کر 5 ایم بی کر دیا گیا ہے۔

www.balchitrakala.com

• 13 جنوری کی شام 6 بجے تک تصویریں اپ لوڈ کرکے سرٹیفکیٹ ڈاؤن لوڈ کیے جاسکتے ہیں۔


बृहन्मुंबई महानगरपालिका – शिक्षण विभाग

मान. महापौर आयोजित ‘माझी मुंबई’  या संकल्पनेवर आधारित

हिंदुहृद्यसम्राट शिवसेनाप्रमुख श्रीमान बाळासाहेब ठाकरे 

बालचित्रकला स्पर्धा 2021-22.


स्पर्धेसाठी विषय :-

 गट क्र. 1 – इ. 1 ली व इ. 2री.

01.  मी व माझा बाप्पा.

 [ Me & My “Bappa” (Lord Ganesha). ]

02.  माझा सुपर हिरो.

 [ My super Hero. ]

03.  मी सेल्फी काढतो/ काढते.

 [ I am taking selfie. ]


 गट क्र. 2 – इ. 3 री ते इ. 5 वी.

01.  मी दिवाळीत किल्ला बनवतो/ बनविते.

    [ Fort making during Diwali by me. ]

02.  माझा ऑनलाईन वर्ग.

    [ My Online Class. ]

03.  माझी नॅशनल पार्क मधील सफर.

    [ My visit to the National Park. ]


 गट क्र. 3 – इ. 6 वी ते इ. 8 वी. 

01.  कोरोना काळातील प्रवास.

[ Travelling during Corona / Pandemic period. ]

02.  माझ्या स्वप्नातील कोस्टल रोड.

[Costal Road in My Dream. ]

03.  मुंबईतील कोविडमधील सण. 

[ Festivals in Mumbai during Covid period. ]


 गट क्र. 4 – इ. 9 वी व इ. 10वी. 

01.  मुंबईची शान – राणी बाग.

[ The Pride of Mumbai – “The Rani Baug”. ]

02.  भारताच्या स्वातंत्र्यसंग्रामातील ऐतिहासिक प्रसंग.

[ Historical moment of Indian freedom struggle. ]

03.  अमृत महोत्सवी भारत.

[ Aazadi ka Amrut Mahotsav – 

[Celebrating Platinum Jubilee of Indian Independence. ]

No comments:

Post a Comment

WE WELCOME YOUR GOOD SUGGESTIONS

Wikipedia

Search results